Tuesday, April 6, 2010

狮子,长颈鹿和ninja

上个学期的假期, 小女儿的假期project是做钩针娃娃.
我跟她说: Can you make one for me?
她说: Neh!
我说: Please, pretty please! With sugar on top!
她才满意地说: Fine then!

她自己做了个狮子.
Photobucket

也做了个长颈鹿给我.
Photobucket

上两个星期, 她说要做个ninja.
她上网找了个可爱忍者的样本, 画了下来.
我也要一个, 我要一个妈米忍者.

她找了材料, 剪了布, 支离破碎的.
"Mummy, can you make my ninja, please, please!"
咳, 还是老娘动手了, 把转弯抹角翻面压线的部分车好, 剩下的工作丢回给她.

Ninja妈米和ninja囡囡.
Photobucket

来耍点杂技.
Photobucket

来个大合照!狮子,长颈鹿和ninja!
Photobucket

2 comments:

WendyinKK said...

The last pic is really funny.

sk fong said...

Ya loh, it is quite funny, like a monkey riding on a donkey. Haha.
There is nothing special about the crock pot with toufufah, just because I have a spare one, and it keeps warm, and it looks better when serve on the table.